Descarga

Fecha de realización

septiembre 2009

Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Navegación Outdoor Navegación Outdoor
Sé el primero en aplaudir
1 comentario
Comparte

cerca de Cabdella, Catalunya (España)

Com arribar-hi: A la Pobla de Segur, agafem la carretera en direcció a Senterada i, des d’aquí, a la Pobleta de Bellveí i Cabdella. Passem de llarg i als 4, 5 o 6 km arribarem a l’embassament de Sallente. Un cop aquí, deixem el cotxe i tenim dues opcions: pujar fent ziga-zagues pel camí o agafar el telefèric. Nosaltres acostumem a optar per la primera, però si opteu per la segona (recomanable si es va en pla turístic), truqueu abans per saber els horaris. A la mateixa placeta hi ha un bar on venen els tíquets per al telefèric.

Ruta: Un cop hem deixat el cotxe, la ruta surt al davant del bar, entre una mena de central elèctrica i l’embassament de Sallente (aquest el voregem i queda tota l’estona a la nostra dreta). La pista és molt marcada i als 5/10 min iniciem l’ascens fent ziga-zagues. Als tres quarts d’hora aprox. arribem al carrilet i anem cap a l’esquerra. Passarem tres túnels. En uns 20 min haurem arribat a l’estany Gento (que queda a la nostra dreta) i anem cap al telefèric. El passem i trobem una nova pista (també molt marcada) que ens duu cap a l’estany Tort. Crec que marca uns 45 min, però hi arribem molt abans. Feta la pujada, a mà esquerra queda l’estany Tort, que hi arribarem seguin un nou carrilet, i a mà dreta podem optar per anar la refugi de la Colomina (entre 15 i 30 min, i tancat a partir de l’octubre).

Durada: Si bé la pujada ens ha costat el que indica el wikiloc (no hem fet rècords: hem parat per fer fotos, pel nen, per la mama, etc.), la baixada és bastant ràpida, 1 h 20 min. Per tant, tingueu en compte que el recorregut total són 10 km i 3h 15min entre pujar i baixar.

Carrilet

• Foto de Estany Tort

1 comentario

• miravila 29 dic 2011

En aquesta època crec que el telefèric està tancat, des d'on deixem el cotxe fins l'inici de la ruta quanta estona hi ha caminant??