• Video de A Casalta-Rabacallos-Encoro San Esteban-Barxcova-Río Mao-Pasarelas-San Lourenzo-Ribeira Sacra-Parada do Sil (Ourense)
  • Foto de A Casalta-Rabacallos-Encoro San Esteban-Barxcova-Río Mao-Pasarelas-San Lourenzo-Ribeira Sacra-Parada do Sil (Ourense)

Dificultad técnica   Moderado

Fecha de subida 31 de mayo de 2014

Fecha de realización mayo 2014

4,4
8,9

Vista 1947 veces, descargada 35 veces

cerca de Chandreja, Galicia (España)

Sábado, 31 de maio de 2014. Fantástico día para camiñar.
Cedo fomos ao pintoresco lugar de Casalta (Parada do Sil). As paraxes da Ribeira Sacra, son infinitas e diferentes. O percorrido tivo certa dificultade. Paga a pena a súa realización, pegados ao Sil e posteriormente ao río Mao. Sempre realizamos os percorridos circulares e adaptados aos nosos desexos, improvisando sempre que aparezan imponderables.
En Casalta hai un curioso castaño que no seu interior e exterior aparece decorado con diferentes motivos. Despois de visitar a emblemática Rectoral Chandrexa, camiñamos ata Rabacallos, unha bonita aldea a beiras do Sil (Encoro de San Esteban). A partir deste lugar sendereamos ao longo do encoro con vistas paisaxísticas sorprendentes nun ámbito de vexetación típica. Panorámicas sobre a outra aba do canón, os viñedos. San Fiz (pobo abandonado), Mexide, Casanova, Dornelas e Barxacova. Neste lugar o río Sil estende a súa lingua para recibir ao río Mao. Continuamos polas pasarelas do río Mao ata a Fábrica, para xirar á dereita e iniciar unha forte pendente en busca do pobo de San Lourenzo de Barxacova. Un percorrido fantástico, recomendado, especialmente nesta época do ano. O sol, pode ser un inconveniente nas horas centrais do día. Dezaoito quilómetros de vistas panorámicas e natureza. Ánimo e a camiñar.