Tiempo en movimiento  3 horas 59 minutos

Fecha de realización septiembre 2018

3,9
7,7

cerca de Riu de Cerdanya, Catalunya (España)

Ruta circular a peu amb sortida i arribada al Refugi del Serrat de les Esposes, assolint els cims de Penyes Altes de Moixeró i el Moixeró, dins els límits del Parc Natural del Cadí-Moixeró a Cerdanya.
Distància des de Puigcerdà al punt de sortida: 22 quilòmetres.

Podeu consultar més detalls de l'excursió en el següent enllaç --> https://www.cerdanya4estacions.com/2018/10/a-peu-ruta-per-penyes-altes-de-moixero.html

Salutacions!

• Foto de Antoni Gomez Isern

Antoni Gomez Isern 20-jun-2019

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Potser un pel descompensada, per un costat la pujada, sobretot la primera part del Torrent fins arribar al prat, es dura i en canvi la baixada es massa monotona per pista, potser caldria trobar algun sender mes entretingut. De totes maneres la excursio es molt maca i l’entorn espectacular. Gracies

• Foto de Cerdanya 4 Estacions

Cerdanya 4 Estacions 21-jun-2019

Gràcies per l'apreciació. De fet, és cert que la baixada per la pista és una mica més monòtona que la pujada, però l'àrea del bosc és bastant més espesa i ens podríem complicar una mica la vida. De tota manera, oi que val la pena gaudir de les vistes des de Penyes Altes?