Fecha de subida 20 de noviembre de 2016

Fecha de realización noviembre 2016

2,9
5,9

cerca de Piloñeta, Asturias (España)

La Era (Piloñeta) - Cauvilla - Grátila - Ponte La Cardosa - Camín a Campanal - Esviación a mandrecha per viesca Les Milanes (castañéu y robléu) a Traveséu - Pista Priandi, Traveséu,Campanal (Izq) - Traveséu - Esvíu mandrecha pel P.R.AS-67. "RUTA DE STO. TOMÁS DE PRIANDI" - Capiella Santu Tomás - Camín a La Pontona - Antes de llegar a La Pontona esvíu izquierda pel camín que va al Xardín y a LLaméu - El Xardín - LLaméu - Esvíu izquierda a la LLinariega (L'Artosa) - Esvíu izquierda per pista a Campanal P.R.AS-67 - Esvíu izquierda hacia fonte Campanal - Fonte Campanal - Campanal - Pista a Grátila (derecha) - Esvíu derecha pel P.R.AS-198. "RUTA DE LA RIBERA DEL RIO PEÑA" - La Cipresta - Les Mesties - Molín de Pra - La Fuente (Piloñeta) - La Era (Piloñeta).

Guapu y entreteníu percorríu per viesques, caleyes, senderos y dalgún pequeñu tramu de pista.
Pasamos per cinco pueblinos, Grátila, Traveséu, LLaméu, Campanal y Piloñeta que paga la pena ver.
Tamién ye un llugar perguapu l'entornu la capiella Santu Tomás de Priandi y la mesma ilesia.
Dende l'Artosa, parte cimera del percorríu hai bones vistes del conceyu de Nava, parte del de Bimenes, de la xerra de Peñamayor, el Sueve, el cordalín de la LLomba en Sariegu,...y muncho más...
Recorremos totalmente el P.R.AS-198. "RUTA DE LA RIBERA DEL RIO PEÑA" y parte del P.R.AS-67. "RUTA DE STO. TOMÁS DE PRIANDI".
En conclusión una guapa y curtia escursión que pue realizar cualquiera con una mínima preparación.
((Amás hai una montonera atayos bastante evidentes que puen acortar el percorríu).

Dalgunes semeyes nun correspuenden col waypoint.
Guapu pueblu pel que pasamos apoca distanci del aniciu el percorríu.
Ponte sobre'l ríu Pra poco dempués de Grátila
Per viesca Les Milanes llegar a pista a Traveséu
Anque paez más evidente siguir a mandrecha esti camín va a una finca y acaba.
Pista a Traveséu
A capiella Santu Tomás pel P.R.AS-67.
Capiella Santu Tomás
Casa desocupada
Subida per pista a La LLinariega(l'Artosa)
Siguir per pista a izquierda en direición Campanal pel
Casi desapaicía la orixinal. Hai un depósitu metálicu mui grandón qu'afea l'entornu
Na pista Les Praeres y aniciu del P.R.AS-198
Dexar pista a Grátila pa siguir pel P.R.AS-198. "RUTA DE LA RIBERA DEL RIO PEÑA" -
Aniciu y fin del percorríu