Tiempo  6 horas un minuto

Fecha de realización septiembre 2016

4,2
8,3

cerca de San Salvador, Asturias (España)

San Salvador d'Alesga (La Ponte) - Pel PR AS 259 - Ponte El Regueirón - Castideiros - Quintaniella - Camín de Cueva Huerta a La Focel.la - Vega de Presoires pel Valle Presoires a collada Pandu - Continuación camín al oeste (Atrayíame la berrea que se sentía cerca) - Vuelta y subida antena - Engardiándome colos piornos unos metros en direición a la cercana peña Vigueres - Vuelta a antena - Baxada a collada Pandu. Seguir unos cientos de metros pel camín (La berrea interesábame más que les escobes) - Vuelta a colláu Pandu - Baxar pel camín de subida hasta'l esvíu que vien de'Alesga - Siguir a Cueva Huerta - Unos metros per carrretera AS - 228 - Esviación a Fresnéu - Camín antiguu de Fresnéu - Fresnéu - Casona d'Alesga - Esvíu izquierda pa baxar a la AS-228 - Siguir a La Ponte (San Salvador d'Alesga)

Cansáu d’engardiame coles escobes y atrayíu pola berra que, anque bien avanzada la mañana, oyíase pal cercanu fayéu di la vuelta dexando’l Vigueres pa otra ocasión.
Nel colláu Pandu siguí pel guapu camín que traviesa’l fayéu pel que si siguiéramos enllazaríamos col PR AS – 104 “Ruta de les brañes teberganes”.
La mio esperanza yera ver dalgún venáu. Siguía oyendo bien cerca y con insistencia los sos berríos.
Taba prestándome pero como’l tiempu nun estira, dempúes de caminar unos novecientos metros, di la vuelta porque según el paséu que preparara tovía me quedaben ocho kilómetros de patiar.
El Vigueres siguirá ehí pa otra vez.

(Anque toes son de la ruta, munches de les semeyes nun se correspuenden colos llugares de los waypoints).
Ponte (Pel branu innecesariu)
Esvíua mandrecha
Esvíu izquierda al repetidor TV
Antena o repetidor
Siguir de frente a Cueva Huerta
Esvíu izquierda dexando la carretera pa subir pel camín antiguu.