Dificultad técnica   Fácil

Fecha de realización marzo 2018

2,9
5,8

cerca de Santa Bárbara, Açores (Portugal)

(En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Açores) Ruta el mes de març de 2018; 12 km; +240 -720; 4,5 hores. Excursió organitzada per Viatges Tuareg amb el següent itinerari: Mirador Vista do Rei, Pico da Cruz, vista al Lagoa Azul, Sete Cidades i final a Ferraria. Participants: el guia Patxi i 15 membres del grup. Tipus de sortida: travessa lineal. Dificultat: fàcil.

FA ANYS: L’any 1420 els portuguesos van visitar l’arxipèlag d’Açores.

Vam arribar ahir en avió, amb escala a Lisboa, a l’illa de Sâo Miguel de les Açores. L’hotel el tenim a Ponta Delgada, la capital, situada al sud de l’illa. Avui fem una excursió a l’extrem oest.

Pel camí, en cotxe, podem observar unes quantes construccions de planta circular i cobertes: són punts de captació d’aigua. La història de l’arxipèlag comença en el primer terç del segle XV, època en que sembla que estava deshabitada. La dècada dels anys 1420 consta que els capitans portuguesos Gonçalo Velho i Diogo de Silves van arribar a l’arxipèlag. No se sap si va ser de forma casual, però... ...