Fecha de subida 17 de enero de 2021

Fecha de realización enero 2021

2,8
5,7

cerca de Duyos, Asturias (España)

Aprovechando un espectacular día soleáu tras'l temporal de ñeve, decidimos acercanos hasta'l Fitu pa subir la cima del Pienzu. Too indicaba que diva ser un gran día hasta que, al llegar al altu, viendo el petazu xente que había, tuvimos que dar la vuelta pa dexar el coche aparcáu nel arcén un poco más abaxo. Tras unos minutos de duda, decidimos facer la ruta. Ya en el mismu Altu del Fitu, garramos el camín hacia la derecha y atravesamos un pequeñu pinar. Seguimos caminando siguiendo les pisaes existentes y la procesión de xente hasta llegar a la vega de Bustacu. A partir de aquí, seguimos la pindia pista que nos lleva hasta el Colláu Beluenzu. Una vez allí, viendo la gran cantidá de xente que había (en sin comentarios) desistimos de ascender el Picu Pienzu, viendo que yera una especie de ''cola pa la frutería''. Topamos un sitiu pa comer el bocadiellu con vistes a los picos d'Europa. El camín de vuelta fáese pol mismu llugar que el se subida. Llegamos al coche con la idea de volver, nun tardando muncho, cruzando los deos pa que nun haya tal infección de xente.