• Foto de ANCARES 3 (Pico Agulleiro)

Dificultad técnica   Fácil

Fecha de subida 10 de noviembre de 2013

Fecha de realización noviembre 2013

2,0
4,1

cerca de Piornedo, Galicia (España)

Piornedo - Pico Agulleiro:
- Saída de Piornedo polo camiño que sube ata o Mustallar.
- O pouco de pasar un depósito de auga, collemos un sendeiro que sae a dereita e que nos ofrece unha variante moito máis interesante que a pista que leva ata Campa Redondo
- En Campa Redondo voltamos a retomar o camiño do Mustallar para subir ata a Mallada de Piornedo (restos dunha cabana)
- Seguimos subindo polo camiño en dirección a Golada do Porto, pero na Mallada do Mustallar voltamos a desviarnos a dereita en dirección ó cordal da Serra de Villous
- No cordal da Serra de Villous collemos a dereita e cresteamos ata o Pico Agulleiro
Desvío a fervenza do Veiga Cimeira
Aquí desviamonos a dereita para ir a Golada da Toca
- Si nos desviamos a dereita imos ata o cordal da Serra de Villous que une o monte Agulleiro co Pico Lagos
Veiga Cimeira
- Desvío a esquerda Pico Lagos/Golada Boca do campo - Desvío a dereita Golada da Toca/Pico Agulleiro
- Si collemos a senda que sae a dereita, baixamos a Campa Redondo - De frente imos a cima do monte Agulleiro