Descarga

Fecha de realización

julio 2014

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Incles, Canillo (Andorra)

Preparació de la sortida del Paraigua el dissabte 21/09/2014
Preparat per Francesc Raventós i Agustí Boada.

VAL D’INCLES. Seguir fins el pont de Bonavida que queda una mica abans de l’aparcament que hi ha al final de la carretera asfaltada.

Itinerari de l’excursió: L‘itinerari de pujada i baixada es el mateix.

OPCIO 1 Vall d’Incles 1843 m Port d’Incles 2263 m Estanys de Fontargent
Es una ascensió continuada i relativament suau per un camí ben fressat pel mig del bosc fins arribar a una esplanada a partir de la qual es puja de forma més pronunciada pel costat del riu de Manegor fins arribar al coll (Port d’Incles) i a l’estany de Fontargent que ofereix una vista esplèndida. Desnivell: 420 m Temps estimat: pujada 1,45 hores i 1,30 baixar (sense comptar les aturades)

OPCIO 2 Port d’Incles 2263 m Pic de Fontargent 2619
Un cop arribats al Port d’Ingles es segueix per una forta pujada pel mig d’herbeis i alguns trossos de camins de terra i pedra fins arribar al cim on es frueix d’una amplia vista sobre les muntanyes i llacs del migdia francès. Un paisatge alpí en tota regla. Desnivell: 356 m Temps estimat: pujada 1,15 hores i 1 hora baixar (sense aturades) Recorregut de l’opció 1 + 2 : Temps estimat: 5,30 hores sense comptar les aturades.

• Foto de Ramon Codina

Ramon Codina 3 oct 2014

Hola
    Crec que tenim un error amb les coordenades del lloc de sortida , que si no el tinc equivocades tindrien de ser aquestes

31 T 0391763
    4717120 , perdoneu però es que les que teniu et posen directament al mig de bosc .

Salut

• Foto de El Paraigua

El Paraigua 3 oct 2014

Gràcies, Ramon, els preparadors van proporcionar aquestes dades que vaig donar per bones. Treuré la dada per evitar confusions.

• Foto de Ramon Codina

Ramon Codina 3 oct 2014

Tothom ens ha passat , o sigui que cap problema .