Fecha de subida 30 de septiembre de 2018

Fecha de realización septiembre 2018

2,9
5,7

cerca de Gavà, Catalunya (España)

Avui hem fet la pujada a peu a l'Església i Castell d'Eramprunyà per celebrar l'Aplec de Sant Miquel.
La sortida ha sigut de Gavà, plaça Baptista i Roca al final de la Rambla, hem pujat per la Rambla Pompeu Fabra per després agafar un camí per la Serra de les Ferreres fins a arribar a la carretera BV-2041 que va de Gavà a Olesa de Bonesvalls.
Des d'aquest punt hem agafat una pista per darrera de la Masia Mas que ens ha portat per el corriol nou fins al aparcament del Restaurant que hi ha en l'Ermita de Bruguers.
A partir de l'Ermita hem agafat el GR-92 que ens ha portat al Castell d'Eramprunyà passant per la famosa Roca de la Foradada.
A l'arribada hem tingut xocolata amb coca de Sant Miquel, després de fer una visita al Castell, hem començat la baixada per un altre lloc.
La baixada l'hem fet pel corriol que passa pel costat de l'antiga Ermita de Bruguers i que va a enllaçar amb el que va del Dipòsit vell d'aigua de La Sentiu a la Masia en Rüines de Can Flocant.
Abans de arribar a Can Flocant hem agafat una dressera nova que ens ha portat al sender que va de Can Flocant a la Bassa de la Sentiu.
Després de passar pel costat de La Bassa del Sentiu, La Urbanització de La Sentiu i el Parc de Bombers de Gavà arribem al Parc del Calamot on donem per acabada la Ruta.