3,0
6,0

cerca de Artana, Valencia (España)

Cal informar que la Penya l'Àguila és un lloc de cria d'aus rapinyaires, per aquest motiu es desaconsella realitzar aquesta ruta entre els mesos de Maig i Agost per a no molestar la fauna. Aquesta senda es pot encontrar tancada a causa del motiu anteriorment exposat.

El següent enllaç (Ver más) et redirigeix a la pàgina d'Artanapèdia on podràs trobar informació més detallada sobre la ruta i els encreuaments de camins. Aquest enllaç sols està disponible en la versió d'ordinador, si accediu desde l'app mòbil no vos apareixerà.

Cima

Penya l'Aguila

Intersección

Senda capa al Puntal

En aquest punt es pot continuar la ruta a l'esquerra, baixant cap a la pista del Racó o a la dreta, on hi ha una dura pujada que ens conduirà fins al puntal on podrem trobar restes de trincheres i casetes de la guerra. Es un bon lloc per a fer una paradeta, ja que es tenen unes vistes espectaculars.

Senda de les Cerveretes

En aquest punt triarem entre, girar a l'esquerra i pujar cap amunt per la senda de les Cerveretes fins tornar al Coll Roig o seguir la pista que ens tornarà al poble per Aigues Vives.