Fecha de subida 21 de enero de 2018

Fecha de realización noviembre 2017

2,9
5,7

cerca de Pucón, Araucanía (Chile)

Muestra el original
Senderisme per un dia que comença al centre de Ski Pucon.
Des de la base del centre d'esquí, agafem el telefèric, fins arribar a l'últim punt, que dóna un gran avanç en l'ascens.
Posteriorment, una frontera està delimitada a la direcció sud-oest, amb un pendent mitjà de 25 ° - amb passos curts de 30 ° - fins a arribar a uns quants estribos de roca que l'obliguen a creuar per sota d'ells.
D'aquesta manera, és possible pujar la cornisa que condueix directament a la part superior, després de passar per un altiplà.
Des d'aquest últim punt, la cúpula s'aconsegueix després de menys d'1 h de caminada en un pendent que no supera els 30º.
El descens tant com la neu es pot fer des de l'esquí, com en el nostre cas, pel mateix camí.
És una vista impressionant per arribar al cràter i gaudir del magma incandescent a pocs metres. La vista dels llacs, volcans i cúpules és simplement espectacular.
Contractem a l'empresa Antu Ríos i Muntanyes i va ser genial experimentar amb ells.