Fecha de subida 25 de octubre de 2016

Fecha de realización abril 2016

2,4
4,7

cerca de la Torre de Fontaubella, Catalunya (España)

Circular per la cara Oest de la Serra de l'Argentera entre la cinglera i La Torre de Fontaubella.
Sortim del Coll Roig pel GR-7 en direcció al Parc Eòlic del Trucafort. Al arribar al cingle les vistes i el caminar són espectaculars. també trobem molt varietat de flors en plena explosió de colors. Anem fins la punta del Morral Blanc per gaudir d'una inmensa vista del Baix Camp. La Baixada la fem a tocar del Portell del Trucafort pel Camí de les Castellanes, que sembla arreglat de fa poc. Passem pel cartell informatiu "La Planeta" on ens informa de la Ruta del Vent. Ara ja quasi som a tocar de La Torre de Fontaubella i fem un petit descans en una era a la vora del camí. Pujem cap al Coll Roig pel Camí de Colldejou, ben indicat ! aquest camí servia per anar de La Torre a Colldejou i a hores d'ara encara podem veure l'empedrat original en molts trams. Passem per unes arnes amb abelles ATENCIÓ!!! I ja a tocar de la carretera trobem un pou de gel molt gran: FOTOS! En aquest punt volíem pujar al Coll per una sendera que marca el mapa de Piolet... però ens ha sigut impossible. Ho deixo marcat amb un WP (nooooo!!!). Ai`xí que en vista de l'èxit agafem la carretera fins al lloc de sortida. Una excursió preciosa !!!
ATENCIO !!! ABELLES
Río No Permanente
460 m altura
520 m altura
660 m altura
Cartell informatiu "La Planeta"