Fecha de subida 18 de abril de 2016

Fecha de realización abril 2016

2,1
4,3

cerca de Cellers, Catalunya (España)

Bonica , facil i accessible ruta que ens portara a una de les zones mes boniques del congost Terradets .

Duracio entre 3 h i 3h30''
Aigua OJO NO HI HA AIGUA cal portar
Epoca Millor Evitar mesos de Calor

Ruta Segura per Gossos

Proposem sortir de la estació de Cellers direcció sud est per agafar el sender que passa pel costat de la carretera fins el pont de Llimiana , aqui seguirem la carretera vella fins al inici del barranc del bosc . Tot i que aquesta part es fa per alquitra, es una carretera poc transitada y podeu gaudir de les vistes de la presa de Terradets.

Un cop a la cruïlla cal passar la carretera ... Amb compte !!!!!!!

Ara ja estem al Barranc del Bosc un sender que discorre per la part dreta del barranc (esquerra pujant) ens dura poc a poc a descobrir aquest lloc.

En un punt del camí hi ha unes pedres que ens avisen que millor augmentar altura per tal de evitar aquell sender (a la esquerra)
En aquest un cop passat aquest punt perdem altura per anar a buscar l'aigua . No tot l'any hi ha aigua , pero cal aprofitar els dies que en baixa ja que les tolles son impressionants.

Aqui ja comença la pujada porta i continua fins al coll ... 45 min que anirem guanyant altura , deixant la paret de Roca Regina a la dreta .

Un cop al coll podem optar de anar o no al Cim de Roca Regina o continuar ruta. Tot carenant arribarem a un encreuament que seguirem a la esquerra, a la dreta seria mes curt pero nosaltres hem decidit fer a la esquerra.

Arribem al final de una pista forestal, nosaltres hem seguit el sender que porta fins a la estacio, també podríem baixar per la pista forestal .

Arribem a l' estació

A la esquerra

Aqui tenim el camí amb unes pedres que indica que ha passat algo i es millor sobrepassar per damunt aquest punt
Río

Baixa Fort

Baixem per anar a buscar el fons del barranc per tal de creuar ...

Barranc Del Bosc aigua

Barranc Del Bosc per aquí creuarem el barranc ... no sempre hi ha aigua mes aviat ven poques vegades hi ha aigua ... cal aprofitar en èpoques de pluja per veure tota la intensitat de aquest barranc ... cal parar compte si plou molt pot ser perillós estar-hi
Collado de montaña

Coll

Al coll podem optar a la dreta (est ) pujar fins al cim de Roca Regina, el itinerari segueix esquerra (oest) tot seguin la carena

Creuament de la carretera

Ull al creuara carretera ... ara comença el Barranc del Bosc
Intersección

Cruilla dreta cap a la estacio

T2 Pth

Esquerra agafen sender de nou

Trk
Intersección

Esquerra posibilitat dreta mes curt

Aqui podem optar a la dreta per estalviar algun metre pero perderem vistes de la carena

Esquerra sender dreta pista i sender

Agafem el sender que porta a l'estacio podrien baixar per la pista forestal pero es mes llarc ...
Parada de tren

No recordo el nom
Lago

Pontet

Ja força a prop de parquing

Presa de Terradets

Pujada

Pujadeta de 45 min deixarem roca Regina a la dreta
cima

Punta

La part mes alta de la carena

Roca Regina

Al fons el cim de Roca Regina

Sender cova dels murisecs

Famosa cova que en la actualitat esta tancat el acces
Túnel

Tunel

(C-147z)
panoramica

Vista roca regina desde abaix

El sender ens portara per llosc encantadors

• jmdolcet14 26-mar-2018

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Molt bona ruta per una sortida curta.

• Michel baby 16-jun-2018

Ce fût génial. Un peu dangereux quand il a fallu traverser la route limitée à 80-90km/h. La montée fût rude, nous sommes tombés plusieurs fois, heureusement pas dans le ravin lol. Arrivés au sommet, il a fallu descendre en rappel : nous n'étions pas au courant. Nous avons hésité à sauter car nous n'en pouvions plus après 2h45 de marche. La corde était accrochée à un arbre moins large que ma cuisse et je fais du 38. Nous avons décidé - dépités - de revenir sur nos pas, croisons loups et vipères sur notre chemin. Nous avons éloigné les loups en leur lançant des chocos. Nous n'avions plus d'eau, plutôt que de mourir de soif nous avons bu l'eau de la rivière : nous étions en mode survie à ce point.
    Bref, nous sommes revenus à l'hôtel del Llac vivants mais pas sereins. Je la conseille aux aventuriers. J'adore.

• Foto de Aseguratuaventura Xavi Escriba

Aseguratuaventura Xavi Escriba 17-jun-2018

Je suis content que tu aies aimé la route, mais je suis sûr qu'il n'y avait pas de rappel avec une corde

• Foto de erreze

erreze 30-sep-2018

Ruta molt be explicada, la pujada de Roca Regina no és fàcil pero es pot anar pujant segons el ritme de cadascun, per mi la difucultad es moderada i no apte per anar amb nens petits. Les vistes espectaculars!

• Foto de Aseguratuaventura Xavi Escriba

Aseguratuaventura Xavi Escriba 01-oct-2018

Moltes Gracies erreze tornarem a valorar la dificultad