Tiempo en movimiento  3 horas 46 minutos

Fecha de realización julio 2019

4,3
8,7

cerca de Beniarrés, Valencia (España)

Ruta nocturna que realitzem des de Beniarrés fins Atzeneta d'Albaida.

Eixim des de Beniarrés direcció Camí Partida Ribera, on als 2’5 km. aproximadament, agarrarem la senda que ens porta per la Font de la Gota a la Caseta de les Planisses o dels Guardes.

Ja hem recorregut sobre 5’5 km. aproximadament, i esta és la nostra primera parada obligatòria, on fem un paronet per a descansar i sopar.

Una vegada hem recarregat les piles, agarrarem la pista forestal PR213.4, on ens porta per tota la part de l'Ombria del Benicadell fins a arribar a la Font Freda, on tornem a parar, per a fer un altre descans, ja que hem recorregut des del principi de la ruta, uns 12 km.

Durant el trajecte fem alguna parada tècniqua, per a fer un reagrupament de personal.

Des de la Font Freda fem ja l'última part de la ruta, on descendim per la pista forestal fins a arribar al Alberg Municipal d'Atzeneta, on donem per finalitzada la ruta.
Vista al Benicadell des de les afores de Beniarrés, pel camí Partida Ribera.
Acabem de pujar pel camí Partida Ribera, on apleguem a la pista forestal, on no l'agarrem, desviant-mos per la senda que passa per la Font de la Gota.
Font de la Gota, on per desgràcia no hi ha aigua.
Caseta de les Planisses o dels Guardes, pon fem una parada per a sopar i descansar.
Encreuament cap al cim del Benicadell.
Encreuament cap a les Fontetes de Beniatjar.
Encreuament cap al Castell de Carbonera.
Un dels encreuaments que porta al corra de Diego.
Esta senda porta al Castell de Carrícola.
Senda que porta al corral de Penalba i la nevera de Joaquim.
Esta senda també porta al Castell de Carrícola.