• Video de Bunker-Peñas Blancas-Pico Urbión-Nacimiento Duero-Soria (Castilla León)
  • Foto de Bunker-Peñas Blancas-Pico Urbión-Nacimiento Duero-Soria (Castilla León)

Dificultad técnica   Moderado

Fecha de subida 18 de agosto de 2015

Fecha de realización agosto 2015

2,2
4,4

Vista 2070 veces, descargada 20 veces

cerca de Duruelo de la Sierra, Castilla y León (España)

Xoves, 06 de agosto de 2015. Penas Brancas, Pico Urbión e Fontes do Douro
Teño especial predilección nas miñas camiñadas, se é posible, visitar os vértices xeodésicos e os nacementos dos ríos. Fontes do Douro, Soria e Machado están vinculadas, in mente, dende os meus anos púberos. A ruta de Alvargonzález.
Día da xornada reina, nesta aproximación á serra de Urbión, nas proximidades do nacente e novo Douro.
Deixamos atrás o pobo de Duruelo de la Sierra e collemos unha pista forestal que entra a aba do macizo, pasando pola fonte do Berro ata un aparcadoiro próximo ao refuxio Búnker (caseta de cemento de aspecto feo e pouco agradable con pintadas).
O noso primeiro obxectivo é a suba a Penas Blancas, ascendendo lentamente, con vistas panorámicas sobre Duruelo de la Sierra.
Penas Claras (Brancas) cuxo cume é un conxunto de enormes rochas. Vistas de paxaro fantásticas sobre a Lagoa Urbión e sistemas montañosos. O circo de Urbión. Estamos a 2.167 metros (Penas Brancas). Dende o cumio derrúbase directamente a montaña cara á Lagoa Urbión.
Buscamos o noso segundo obxectivo: Pico Urbión (A Moa) a unha altitude de 2.228 metros. No último tramo hai que trepar un pouco. Unha fantástica paraxe, moi visitada. A Contorna é idílico.
Contemplo a Lagoa Longa e a baixada que nos levará ás Fontes do Douro (nacente), o meu gran desexo. No cruzamento a Covaleda, xiramos á dereita, en descenso continuado ata chegar ás orixes do Douro, na faldra sur do Urbión, a 2.140 metros de altitude. Un descanso merecido e o correspondente "tente en pé".
O bebé Douro, nos seus primeiros quilómetros, discorre vertixinoso por paraxes bonitas, entre piñeiros, moitos deles centenarios, ata remansar no encoro Cuerda do Pozo. En dez quilómetros consegue salvar un desnivel de mil metros.
Un día inesquecible de montaña, co hándicap da intensa calor.