Selma

Fecha de realización octubre 2018

1,2
2,4

cerca de Náquera, Valencia (España)

El cerro del Cabeç Bord, aunque comparte territorio municipal con poblaciones como Náquera de la que se encuentra más próximo y es considerado en algunas ocasiones como techo comarcal de L'Horta Nord, tiene su vértice geodésico dentro del limite territorial de Sagunto.

Además de poder subir a un estupendo mirador a toda la comarca del Horta Norte, esta ruta cuenta con el aliciente de recorrer las posiciones defensivas, unas de las pocas muestras de arquitectura militar de la época de la guerra civil que quedan en nuestro país.

Abejas

Trincheras 2

• Foto de APEUPLA GODELLA

APEUPLA GODELLA 11-mar-2020

El recorregut sense problemes. Solament hauries d'avisar que la baixada del Cabeç Bord es fa per una senda amb forta pendent i un poc perillosa. optarem per desfer el camí fins la cuadra de cavalls i allí enllaçar amb la del GPS.

• Foto de Selma

Selma 22-mar-2020

APEUPLA GODELLA gracies pel teu comentari. La ruta sí que té fort pendent tan sols en el primer tram de descens, tal com es pot veure en el perfil d'altitud de wikiloc; però la veritat és que no em va parèixer perillosa. De fet, encara que jo anava a soles, un adult amb dos xiquets anaven per davant de mi baixant per este camí. Va ser per ells per qui el vaig descobrir, perquè jo pensava tornar pel mateix camí d'anada.