Fecha de subida 27 de julio de 2017

Fecha de realización julio 2017

4,7
9,5

cerca de Sotres, Asturias (España)

Invernales del Texu (Sotres) – Camín antiguu de Pandébano y pista – Pandébano - La Terenosa – Colladines de La Parede o Concha Angosta o Recuestu Los Xatos– Mayáu Las Moñas (Restos) – Picu Cabezu LosTortorios – Concha de Camburero – Colláu Camburero – Pindia subida a Peña Castil (Sálvense casi 400 metros de desnivel en 1,3 km de percorríu. Nel nuesu GPS 384m) – Peña Castil – Colláu Camburero – Riega Camburero - Llarga y daqué complicada baxada pela canal Parda (3600 m en dellos sitios bastante pindios y con abonda piedra suelto) – Vegues del Toro – Camín d’Áliva – Invernales del Texu (Sotres)

Nel últimu momentu, por indicaciones de Pedro Mier, cambié parte de la toponimia de la zona.
Tengo que dar les gracies al citáu Pedro Mier pola so aportación.
Quiciabes esaxere cola calificación de difícil pa esti guapu percorríu. Deben tener en cuenta los posibles llectores d'esti track que ye la opinión de un pisacuetos de casi 70 años con daqué esperiencia en cayides ya inclusive'l rompimientu d'un todiyu en caminates pel monte. ¡Y con bastantes años menos!
Los cuatro kilómetros de pindia baxada dende Peña Castil hasta les vegues del Toro y en bastantes llugares con abonda piedra suelto nun son broma pa esti vieyu andador.

Dalgunes semeyes nun correspuenden col waypoint.

Entamu nos invernales del Texu (Sotres)

Esvíu derecha

Pista (derecha)

PISTA DER

La Terenosa (Esvíu izquierda)

LA TERENOSA

Esvíu izquierda

Mayáu Las Moñas

cima

picu Cabezu Tortorios -

Peña Castil -

Vegues del Toro

Fin del percorríu (invernales del Texu)