3,6
7,2

cerca de Canyet, Catalunya (España)

Recoregut: Parking d´accés a la Cala Vallpresona a la carretera GI-682 de Sant Feliu a Tossa de Mar - Cala Vallpresona - Cala de Concagats - Cala del Senyor Ramón - Esculls de Canyet - Canyet - Platja de Canyerets - Mirador a Cala Joana - Mirador a la Punta del Romaguer - Cala Urgell - Cala d´en Bosch - Punta d´en Bosch -Punta de Ses Mongetes - Urbanització Punta Brava - Antic embarcador de Can Pey - Sa Crestera - Mirador a Can Pey - Cala Vigatà - Ermita de Sant Elm - Mirador de les Modistes - Port Salvi - Punta de Garbí Passeig Marítim de Sant Feliu de Guíxols

Ruta per el litoral més feréstec i dels més bonics de la Costa Brava.

Cataloguem la ruta de difícil donnat que en molt de trams tenim que caminar continuament sobre cales de códols, roques i sorra, a més de tenir que superar petits pasos una mica complicats i que relacionem:

Accés a cala de Concagats: tram amb cordes per baixar (estàn posades)
Esculls de Canyet: descens per una petita canal a desgrimpar amb l´ajuda de les roques i arrels dels arbres.
Punta del Romaguer: forta baixada relliscosa
Punta de Ses Mongetes: petit tall una mica vertiginós que es pasa amb ajuda de cordes que hi ha posades
SA Crestera: 1,2 Km sobre roques i códols i es té que fer una petita grimpada per una canal

Es a dir cal annar molt en compte !