KrlesN

Fecha de realización febrero 2013

1,9
3,7

cerca de Calella, Catalunya (España)

Calella - Les Torretes pel Torrent del Raig - Tennis - Roca Grossa.
Ruta fàcil que combina camins per torrents i muntanya, vistes i caminada a prop de la platja.
L'nici de la caminada està situat a la Riera. Podeu arribar-hi fàcilment cdes de l'estació RENFE seguint a la inversa el recorregut del final pel Passeig Manuel Puivert.
La part més perdedora és arribar a l'entrada del Torrent del Raig, situada al darrera de l'IES Bisbe Sivilla.
Des de la sortida cal agafar a l'esquerra l'Av. del Turisme, a la primera girar a la dreta (C. del Mar) per atravessar la N-II pel pas subterrani.
Seguiu fins al Carrer Joan Maragall (1a a l'esquerra) i torneu a girar la 1a a la dreta (Carrer Vallderoure). Al final del carrer hi ha l'entrada al Torrent del Raig, a l'esquerra.
A partir d'aquest punt podeu seguir el tracking.
Hi ha diversos punts amb visió panoràmica, especialment des de les Torretes, on hi ha un mirador.
A la tornadsa baixem cap a la Roca Grossa, des d'on es pot baixar a les platges.
La tornada segueix paral.lelament la N-II amb els miradors a la zona de Les roques, i el Passeig de Mar de Calella.
  • Foto de El Far
El Far. Els caps de setmana es pot visitar el Centre d'Interpretació.
  • Foto de Camí de les Torretes.
Camí de les Torretes.
  • Foto de Roca Grossa - Roca de la Cabra. Platges de Les Roques.
Roca Grossa - Roca de la Cabra. Platges de Les Roques.
camí a les Torretes. Continuar recte, no seguir aquesta part del tràcking (buscava un camí).
Les Torretes
Calella i Pineda
Costa del Maresme.
Mirador al Maresme Nord i Sud.