Descarga

28 de diciembre de 2019

Fecha de realización

diciembre 2019
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Berga, Catalunya (España)

La ruta dels Bons Homes comença a Queralt però degut a temes logístics, nosaltres la vam començar a Berga mateix. Val a dir que el primer tros està molt ben senyalitzat ja que ens enfilem ni més ni menys al popular Santuari de Queralt passant per l'ermita de Sant Pere de la Madrona. Aquest petit tram afegeix alguns km i metres de desnivell al total de la ruta, cosa que la converteix en una ruta difícis pel que fa a aquestes dues carecterístiques, fet que n'allarga les hores de ruta, a considerar si es realitza durant l'hivern quan el dia és més curt. Tot i que el GR107 està generalment molt ben senyalitzat, és molt útil portar un mapa o un aparell de GPS pèrquè és fàcil despistar-se. El paissatge val molt la pena, sobretot les vistes de Berga, la zona de Peguera, la Serra d'Ensija i la banda del Pedraforca i el Cadí.

Berga

Peguera i Sant Miquel de Fígols

Collet Estret

Vistes a Gósol i al Cadí

A partir d'aquí iniciem un descens llarg que ens portarà fins al riu del fons de la vall. Com que arribant a baix es comença a fer fosc, el darrer tall de 3-4km fins a Gósol el farem per la carretera que va paral·lela al camí.

Gósol

Refugi del Molí de Gósol

Molt recomenable perquè és molt acollidor, bon tracte i tranquil·litat absoluta.