Descarga

21 de julio de 2014

Fecha de realización

julio 2014
Sé el primero en aplaudir
1 comentario
Comparte

cerca de Alfaro, La Rioja (España)

Dilluns, 21 de juliol de 2014
A les 6'15 m'ha fet un crit el José Luis. M'he adormit.
Sortint d'Alfaro no hem trobat res obert per esmorzar, així que hem anat tirant.
Aquí a La Rioja està el camí molt ben indicat. Hem caminat junts durant mitja hora fins que ha començat a haver-hi distància entre nosaltres. És un camí pla, amb molt d'asfalt i al José Luis no li agrada aquesta superfície.
Rincón del Soto està a 13 km. A l'entrada del poble l'he esperat fins que ha arribat.
L'amo d'una casa amb tota la façana decorada amb trencadis, que ha fet ell mateix, ens convida a passar i a veure la part del darrera. Ens entretenim una bona estona escoltant-li els detalls de la seva obra.
Uns entrepans de bonito i uns vinos ens donen forces per seguir.
Jo sortiré abans. El JL està tocat del genoll i vol fer un altre vino abans d'aixecar-se.
Fins a Calahorra queden 12 km. molt semblants als que ja hem fet. És una ciutat gran i potser m'hi quedo. Entro pel casc antic i passejo pels carrerons seguint la fletxa que em porta fins al davant de l'alberg. Tancat per obres.
Hi ha un cartell a la porta oferint alternatives als peregrins, però són habitacions d'hotel i massa cares. Hauré de continuar cap a Alcanadre.
Surto de la ciutat passejant, cap a la part nova. Creuo una rambla plena de taules, cadires i para-sols dels bars dels costats i compro fruita per menjar pel camí.
Tinc 22 km per davant i fa un dia maco per caminar: núvols, aire fresquet, poca calor,...així que tiro i ja dinaré allà.
Trobo un camí de terra ample, però es fa pesat perquè no hi ha res. Només vinyes i més vinyes.
Arribo cap a les 5 i vaig directe al bar La Union a buscar la clau de l'alberg. Abans menjo un entrepà.
L'alberg és a l'altre punta del poble. Allí hi trobo al Xavi de 27 anys i fotògraf (porta fins i tot un trípode). Va sortir el dia 1 de juliol de Barcelona i va fent el camí amb molta tranquil•litat.
Faig la DRN i descanso fins que em desperta un watz del JL. Acaba d'arribar i està al bar.
El Xavi s'apunta i pugem tots dos a fer una cervesa amb ell i a fer-la petar una estona.
Després d'instal•lar-se tornem al bar on soparem i continuarem explicant batalletes del camí fins ben entrades les 11h.
Finalment a dormir amb la il•lusió de que demà arribem, per fi, a Logronyo.

1 comentario

• Foto de jordisent

jordisent 27 abr. 2017

Parece mentira, pero yo e realizado esta misms etapa hoy, i me sale la misma velocidad que a ti.llevamos el mismo ritmo.i veo que nos gusta acer etapas largas.saludos peregrino¡¡¡