Fecha de subida 7 de febrero de 2016

Fecha de realización febrero 2016

4,8
9,5

cerca de Toral, Asturias (España)

Carretera A-228 P:K. 21 - Foz de Valmoru - Banduxu Barriu La Molina - Barriu`l Palaciu (Torrexón, ilesia, casona,...) - Barriu'l Toral - Folgueras - Praos d'Eiros - Mayáu Beloseiros - Fontespina - Xerra La Piedra - Picu L'Oubiu - Baxar per cara sur pa tomar el camín a Bustiel.lu - Bustiel.lu - Carreterina a sienda l'Osu - En Las Ventas, sin entrar nel pueblu esviase a la izquierda pela sienda l'Osu - P. K. 21 de AS-228.

El percorríu entama nel p.k. 21 de la carretera Teberga casi enfrente a una parada d’autobús que llama daqué l’atención porque cerca nun hai nengún núcleu de población. Per una ponte, ensin barandielles pero bastante anchu pa pasar sin mieu, aportamos a la Sienda l’Osu. Caminamos unos metros a mandrecha y atopamos una señal que pon Bandujo Pueblo Medieval.
Aparqué’l coche unos trescientos metros más alantre del aniciu’l camín. Esto fexo que tuviera que desandalos y ente dir y venir amesta-y unos 600 metros a la caminata. Casi enfrente la parada’l autobús hai sitiu pa dexar cuatro o cinco coches.
Si repitiese'l paséu siguiría pel camín que traía unos cientos de metros más. Dempués per otru camín a mandrecha llégase al mesmu llugar per onde fixi l’ascensu. L'arrodiu ye pequeñu.

(Anque toes son de la ruta, munches de les semeyes nun se correspuenden colos llugares de los waypoints).

Cambiu camín

Entama un camín más estrechu y con menos piedra.

Sorpriende'l camín.

Choca y causa satisfacción lo bien cuidáu que ta'l camín dende que salimos de Banduxu.

Despiste

Nesti llugar esviéme a mandrecha. Dime cuenta a los pocos metros y di la vuelta pa siguir el bon camín.

Esvíu

Col picu L'Oubiu a la vista dexé'l camín pa tratar de atayar. Pémeque nun foi la meyor decisión. Con bastante dificultá travesé unos cuantos metros de beriza alta que sumando-y la nieve y l'agua nun me resultó mui agradable. Si repitiese'l paséu siguiría pel camín que traía unos cientos de metros más. Dempués per otru camín a mandrecha llégase al mesmu llugar per onde fixi l'ascensu. L'arrodiu ye pequeñu.

Descensu

Baxar de L'Oubiu con dirección sur pa tomar el camín a Bustiel.lu.

Cueña

Gustóme esti pasu ente peñes. Nun ye necesariu pero sí prestosu.

Mayáu

Veníamos per una pradera. Nestes cabañes empieza'l camín bien pindiu pel que baxamos a Bustiel.lu.

Pueblu

Bustiel.lu

Sienda l'Osu.

Acábase la carreterina de Bustiel.lu y siguimos a manzorga pela Sienda l'Osu.