4,0
7,9

cerca de Santa Maria de Merlès, Catalunya (España)

Bonita caminata por la Riera de Merlés, prácticamente todo pista, menos una parte donde nos salimos del recorrido y después lo recuperamos. En la parte final encontramos una zona que en verano es idónea para el baño y refrescarse

• Foto de MartiGi

MartiGi 02-ene-2020

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Molt bona ruta, nosaltres l'hem feta al revés perquè no sabíem si quan arribéssim al Gorg Blau continuaríem o recularíem. A l'estiu, tal com dieu al comentari, deu ser un lloc fantàstic per banyar-s'hi. Al final vàrem continuar pujant fins a la Mare de Déu de Ginebret o de Pinós des d'on es veia un paisatge fantàstic de tot el Pirineu i zona de Queralt. Fer-ho en aquest sentit suposa fer una pujada forta de dos quilòmetres i mig a la meitat de l'excursió. Potser és millor fer-ho tal com heu posat vosaltres.

• Foto de Joan1570

Joan1570 02-ene-2020

Hola Marti,
    Gràcies per comentar la ruta, ostres si heu feta la ruta al contrari, com dius, la pujada ha de ser forteta, com ja es veu al perfil, però lo important es gaudir de la muntanya