Tiempo en movimiento  3 horas 12 minutos

Fecha de realización mayo 2018

3,6
7,2

cerca de San Lorenzo de Balafia, Baleares (España)

Des restaurant Can curune (can coroner) i atravesant sa carretera, iniciam sa pujada per sa cara oest fins a n'és punt Geodèsic i un tram a n'és final per un carrerany nou, el cual a voltes no se veu, però al no ser llarg no és mal de seguir.
Disfrutar des 360 graus d'aquest punt,es un des alicients de sa pujada.
Retornar a Sant Joan per es camí de sa Serra Grossa i provam a vore si un camí des Puig des maçons aon dur, i hem de tornar enrera, perquè és camí acaba i hauria que seguir camp a través amb molta mata, i tornam per aon sempre per es camí d'en Hans.
Arribada a Sant Joan i per camí arribar a n'és taller de cotxes i creuar sa carretera per ja anar cap es Pou de Labritja i continuar fins es restaurant.
Companys: Amèlia, Maria José, Joan Bosque, José Aroca, Macario.

Avituallamiento

panoramica

Camino sin salida

No. Camí per intentar fer unaltre arribada a Sant Joan. No possible

No. Intento de llegar a San Juan por otro ca. No posible.