Dificultad técnica   Moderado

Fecha de subida 27 de mayo de 2017

Fecha de realización mayo 2017

5,3

cerca de Darbo, Galicia (España)

O inicio de esta ruta facémolo en Darbo preto do colexio Eduardo Pondal. Entre subida e baixadas chegamos ao cumio de este percorrido no quilómetro sete, no mais alto da serra da Madalena (334 m de altitude), onde podemos observar bonitas vistas da ría e dos pobos que a rodean, sempre e cando non haxa néboa como a que atopamos hoxe.

Agora toca baixar ata achegarnos ao merendeiro e miradoiro do Balcón do Rei, tamén con boas vistas da zona de Cangas, Vigo e arredores.

Continuamos pola serra do Nacente visitando a ermida de San Roque co tellado e capiteis desfeitos pola caída, supoñemos, dunha pola dun enorme piñeiro durante os temporais pasados. Seguimos camiñando ata o centro de Cangas, onde repoñemos forzas xantando no restaurante bar Capri.
Pola tarde, e ate o inicio de esta ruta, facémolo polo paseo da senda costeira Cangas-Donón, desviándonos na praia de Liméns.

Ten zonas de bastante asfalto, aínda que a maioría facémolo polos camiños e carreiros polo medio do monte.

Tempo en movemento 5 horas e media, con unha media de 3,9 Qm/h.

O buraco de As Furnas na senda costeira:

• Foto de Praia de Rodeira no centro de Cangas
  • Foto de Salazón Marsó pechado en Cangas
  • Foto de Senda costeira
  • Foto de vista panorámica coa ría ao fondo