Descarga

Fecha de realización

octubre 2020

Búsqueda por Zona de Paso

Encuentra rutas que empiecen o pasen por zonas concretas que tú elijas.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Búsqueda por Zona de Paso Búsqueda por Zona de Paso
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Saldes, Catalunya (España)

Ascensió des de la Font Freda i descens pel Barranc d'Encisa.

Una pujada forta al principi per un terreny pedregós i en el nostre cas gelat (part obaga de la muntanya).
A mesura que es remunten els 400m D+ el terreny és torna més pla, amb prats i vistes espectaculars del Pedraforca impassible, Comabona, Moixeró i Penyes altes, ... I més llunyà, el circ de Núria amb el Puigmal ben reconeixible.
I per la banda sud, els Rasos de Peguera, Port del Compte, Montserrat, Montseny, ...

La baixada la vam fer pel pla d'Encisa i pel Barranc d'Encisa, que el vam trobar ben nevat i en trams gelat, que va complicar la baixada, al mateix temps que la feia distreta. Per aquesta dificultat la ruta és moderada.