Descarga

Fecha de realización

octubre 2020

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Saldes, Catalunya (España)

Ascensió des de la Font Freda i descens pel Barranc d'Encisa.

Una pujada forta al principi per un terreny pedregós i en el nostre cas gelat (part obaga de la muntanya).
A mesura que es remunten els 400m D+ el terreny és torna més pla, amb prats i vistes espectaculars del Pedraforca impassible, Comabona, Moixeró i Penyes altes, ... I més llunyà, el circ de Núria amb el Puigmal ben reconeixible.
I per la banda sud, els Rasos de Peguera, Port del Compte, Montserrat, Montseny, ...

La baixada la vam fer pel pla d'Encisa i pel Barranc d'Encisa, que el vam trobar ben nevat i en trams gelat, que va complicar la baixada, al mateix temps que la feia distreta. Per aquesta dificultat la ruta és moderada.