Descarga

20 de abril de 2021

Fecha de realización

abril 2021
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Sant Vicenç de Castellet, Catalunya (España)

14-04-2021

El punt d'inici de la caminada el fem darrere la Fàbrica de Cal Carner de Castellgalí, seguim la riba dreta del Riu Cardener fins a albirar la zona d'Aigua Barreig del Llobregat amb el Cardener. Tornem enrere fins al pont que passa el riu, i ens situem al costat esquerd per remuntar el riu fins a la passera de la presa on tornem al costat dret del riu, anem a buscar el pont de la riera del Cornet per pujar a la carretera C-55 i fer-ne un tros en direcció Barcelona, per anar a buscar el Camí Ral o (Camí Romà) que puja al poble i entrar pel c/ de Manresa.
Pugem al Castell pel c/ del Cementiri, després de visitar el que queda del castell, baixem els Plans de Cal Casajoana on es troba el mirador de Castellgalí. Entrem al poble pel c/del Castell i la plaça de l'Església de Sant Miquel.
Ja sols queda baixar al c/ Av. de Montserrat per arribar a la zona de la Fàbrica i donar per acabada la caminada.