Descarga

• Información

• Fácil de seguir

• Entorno

Sé el primero en aplaudir
2 comentarios

Comparte

Vista 250 veces, descargada 11 veces

cerca de Kurtköy, Yalova (Türkiye)

Cevizli Bahçe Kamp Alanı 11 km
Cevizli Bahçe Kahvaltı Ve Kamp Alanı, kışın gidilecek en güzel tatil yerlerinden bir tanesi. Yalova ilçesinin en güzel bölgesi olan Kurtköy Köyünde uzun zamandır hizmet vermekte olan Cevizli Bahçe Kahvaltı Ve Kamp Alanının çok güzel manzarası bulunmaktadır. Kışın tatil yapmak zor ve korku doludur. Çünkü, ısınmada sıkıntı yaşayabilirsiniz ayrıca ormanda kurt ve tilkilere yakalanabilirsiniz. Ancak Cevizli Bahçe Kahvaltı Ve Kamp Alanı size özel güvenli ve ısıtmalı çadırlarında sıcak bir şekilde uyuyabileceğiniz bir kamp alanı tasarlamışlar. Kablosuz Wi-Fi internet sayesinde bu güzel manzarada ve keyifli tatilde gündemden de geri kalmayacaksınız. Donmuş gölleri ve şelaleleri görmeniz tavsiye edilir. Ayrıca bazı nehirler donmuyor o kadar soğuk hava da bile hala akabiliyor. Sabah nehrin akıntısının sesi ile uyanıp gece ise karanlıkta parlayan yıldızların altında uyuyabileceğiniz bir yerdir

Río

Güzel patika

2 comentarios

• sonmohikans 24 jul. 2021

He realizado esta ruta  verificado  Ver más

Rota gayet güzeldi fakat bahçe denilen yerden sonra mağaralara inen yolu bulamadık sarjimiz azalınca abuk subuk bir yerden inmek zorunda kaldık her yerimiz çizik içinde kaldı

• Foto de erolgeygel

erolgeygel 24 jul. 2021

Geçmiş olsun. Bizde zaten zor bulmuştuk. Kapalı bir şekilde saklanmış

Si quieres, puedes o esta ruta