Tiempo en movimiento  2 horas 52 minutos

Fecha de realización agosto 2019

3,4
6,8

cerca de Benasau, Valencia (España)

CALVARI DE BENASAU - MORRO DE SERRELLA - CIM DE SERRELLA (RECINGLE ALT) - PENYA DEL MORO

Comencem la ruta des del calvari de Benasau, prenent la pista fins arribar a un punt on tenim que continuar per una senda a ma dreta, vorejant el barranc del Benadoch. Apleguem a una pedrera i pujem per un penyal fins arribar al Morro de Serrella. Continuem per un altre penyal i un bosq de pins fins arribar al recingle alt de la Serrella, on està el vértex geodèsic i la caseta de vigilància. Després continuem fins arribar a la Penya del Moro, on es veuen perfectament els Frares de Serrella. Continuem per la pista forestal fins arribar al Calvari, on donem per finalitzada la ruta.

Inici - Calvari

Pedrera

Frares de Serrella

Collado de montaña

Morro de Serrella

cima

Cim de Serrella, (Recingle Alt)

panoramica

Penya del Moro

Vistes, des de la Penya del Moro, a les característiques formacions rocoses de Serrella.