Fecha de subida 18 de diciembre de 2014

Fecha de realización diciembre 2014

3,4
6,7

cerca de Villalonga, Valencia (España)

Ascensió al Cim de la Safor per una de les canals del espectacuar circ.

Tornada per la vía verda del Serpis.

Trobareu una descripció més detallada d'aquesta ruta a l'enllaç de baix.

------------------------------------------------------------------------

Ascensión al Cim de la Safor por una de las canales del espectacular circo.

Regreso por la vía verde del Serpis

Encontrareis una descripción más detallada de esta ruta en el enlace de abajo.

Río

07-DIC-14 13:02:12

• Foto de AVegara

AVegara 31-mar-2018

Gran ruta, dura y exigente pero que recompensa con las vistas en todo momento.

• picanyaful 21-oct-2019

Hola.
    Sóc un novato en estes coses i m'han dit que el tram desde la Casa Tarsan fins al riu hi ha un pas, pel qual m'han dit, que estàs un poc exposat al barranc, ja que la senda es talla per una eixida de la muntanya i has d'apoiar les mans sobre la paret i passar d'esquenes al barranc. Això és així?

Voldria saber-ho perquè la ruta té molt bona pinta i tampoc vull jugar-m-la si eixe pas està un poc difícil.

Gràcies

• Foto de Per Dalt i Per Baix

Per Dalt i Per Baix 22-oct-2019

Hola Picayaful.

Ja fa molts anys que vaig fer aquesta ruta, però no recorde el pas eixe que tu dius, lo si que recorde que al passar junt a la Casa de Tarsan si que ens van sortir uns gossos i amb no massa bones intencions. Si que et puc dir que aquesta no és una ruta senzilla, ja que la senda que remunta el circ no és clara sempre, te molta pedra solta i al final és molt costeruda i hi ha que fer ús de les mans. Després recorde que la primera part de la baixada des del cim fins el riu és prou tècnica ja que és prou pedregosa. Resumint, és una ruta espectacular, però dura i exigent, però ara mateixa no recorde que hi haja pasos compromesos i exposats.

Gràcies a tu per comentar el track, i si tens algun altre dubte no dubtes en consultar-me.