• Foto de Circular Codeseda-Sabucedo-Montillón

Fecha de subida 25 de mayo de 2014

Fecha de realización mayo 2014

6,3

cerca de Codeseda, Galicia (España)

Baseándonos nunha das rutas que fixo Kincho, fixemos esta. Iniciámola en Codeseda para continuar ata chegar onde se celebra a famosa rapa das bestas; Sabucedo. Aquí podemos observar a súa fermosa carballeira coas instalacións do curro onde se celebra a festa no mes de xullo. Moi preto atopamos un cartel onde se indica o comezo da ruta dosmuíños de Vesacarballa, sobre 1,5 quilómetros de percorrido.
Seguimos a ruta e chegamos a Montillón, onde xantamos na única taberna que existe no lugar,Casa Verdura, onde nos atenderon moi ben. Si se quere comer, antes hai que encargala.
Despois de ter que cruzar un pequeno río, non moi caudaloso, con unhas pedras bastante escorregadizas, continuamos ata chegar o punto de inicio.
Os últimos tres quilómetros, aproximadamente, tivelos que facer por asfalto, o mesmo que en Montillón para chegar a taberna. O resto fai se por camiños, carreiros e pistas sen asfalto, polo medio das veigas de cultivo.