Coordenadas 1949

Fecha de subida 17 de abril de 2016

Fecha de realización abril 2016

5,2

cerca de Llamaoscura, Asturias (España)

La Manxoya (Nueva Urbanización) - Carreterina Casielles - Casielles - Picullanza - Baxada per camín empedráu - Edificiu C Reto - El Portazgu - Polígono Ind. de Santianes y Santianes - Olloniego - Paséu per Olloniego - La Ponte de Olloniego - Cruciar carretera - Soto Rei - Soto - Les Segaes - Cruceru Villar - Casa y capiella Los Sela (Ruines) - La Manxoya.

Nun tien nengún interés el polígonu industrial de Santianes.
Ye perguapu'l camín dende Casielles a Picullanza y sobre too la baxada pel camín empedráu dende Picullanza al Portazgo.
Paga la pena un paseín per Olloniego y sobre too pel conxuntu históricu: capiella, palaciu, torre Muñiz y ponte medieval.
Lo más desagradable son 300 m pel arcén la carretera dende l'apeaderu Les Segaes hasta'l pasu per baxu la autopista.

(Anque toes son de la ruta, munches de les semeyes nun se correspuenden colos llugares de los waypoints).

Entamu'l camín

Siguir pela izquierda

Siguir direición Casielles (Primer indicador PR)

Siguir per mandrecha (2ª señal camín)