Dificultad técnica   Moderado

Fecha de realización marzo 2015

4,9
9,9

cerca de Lores, Galicia (España)

Iniciamos esta circular no lugar de Galiñáns, concello de Meaño, onde comeza a ruta PR-G 172 (Ruta do Río Chanca). Aínda que esta ruta chega ata Armenteira, nos desviámonos no lugar de Valboa para iniciar unha subida que nos levará ata o alto de Fontefría, dende cuxo vértice xeográfico podemos admirar as excepcionais vistas de toda a ría de Arousa.

Dende ahi ata o restaurante casa A Ferreira en Nantes pasamos por camiños, algúns deles bastante cheos de auga que mais ben parecen pequenos regatos, tamén por pistas forestais e como non por mais asfalto do que desexaríamos, aínda que, son estradas sen apenas tráfico, posto que mais ben son para que se poida chegar aos terreos que están destinados, maiormente, ao cultivo de albariño.

Despois de xantar nos diriximos á igrexa de San Bieito, moi preto ao punto de partida, sen deixar de ver tamén a outra igrexa, a parroquial de San Miguel de Lores.

Neste último tramo, ao ter que cruzar os lugares habitados, atopamos a maioría dos tramos asfaltados.