Descarga

27 de enero de 2013

Fecha de realización

noviembre 2009
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Arteas de Abajo, Valencia (España)

Des de Los Cloticos baixem les escales de pedra, pel PR-375 anar riu avall a la vora dreta del Palància. Passem el Pozo Torrecilla i un pas estret entre roca. Eixir un poc al, al camí asfaltat (mig quilòmetre). Abandonant-lo passem per una casa i un tub negre que du al pont. A la dreta, el PR-375 puja fins un camí més ample. Girar a l'esquerra i en bifurcació, deixar el PR i anar per la dreta al Alto Fustero i Peñas de Amador (1.134 m.
Baixem junt a la cresta. Passant per una zona de roques tallants. Abans de la peña Castrilla a l'esquerra, seguint com a referència les antenes de mòbils de Toràs. Arribem el collado Royo, al costat del seu navajo. Baixant per camí a la dreta, arribem prop del càmping. La pista empalma en una revolta tancada amb un sender (PR-80). A la dreta, El Molinar. Seguir camí de El Toro amunt, abandonant-lo a l'esquerra per un altre camí que puja un poc i un tram de baixada. Un piló pedres senyala a la dreta l’inici d’un sender que acosta al Cascajar a una pista que baixa des de la loma de la Abeja. Cara avall, la pista acaba en la rambla Seca.300 m aigües avall està l’entrada de l'estret del Cascajar. Al final, el naixement del Palància.