Tiempo en movimiento  4 horas 27 minutos

Fecha de realización noviembre 2018

3,7
7,4

cerca de Collbató, Catalunya (España)

Interessant ruta sortint de Collbató, forta pujada amb un potent desnivell els primers tres quilometres..fins arribar a l'ermita de Sant Joan, passarem per sota de la Magdalena superior i agafarem el camí turístic fins al cim de Sant Jeroni, després retrocedim fins a agafar el desviament del camí dels francesos, arribem a l'espectacular canal del Migdia i anirem baixant fins a trobar la pista que ens portarà de nou a Collbató..

Interesante ruta saliendo de Collbató, fuerte subida con un potente desnivel los primeros tres quilometros..hasta llegar a la ermita de San Joan, pasaremos por debajo de la Magdalena superior y cogeremos el camino turístico hasta la cima de Sant Jeroni, luego retrocedemos hasta coger el desvío del camino de los franceses,
llegamos a la espectacular canal del Migdia e iremos bajando hasta encontrar la pista que nos llevará de nuevo a Collbató