Descarga

Fecha de realización

octubre 2020

Meteorología

¡Una buena pista para ayudarte a elegir ropa y material!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Meteorología Meteorología
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Pedra, Catalunya (España)

Finalment, tal i com ja hem mencionat, podem realitzar una ruta observant amb més altitud una de les panoràmiques més boniques de la vall de la Cerdanya amb els seus colors de tardor. Així doncs, la sortida plantejada avui agrupa dues excursions. La primera és un recorregut en cotxe travessant una part per una pista forestal que comunica Talló amb Riu de Cerdanya; creuant la vall de l'Ingla, passant pel refugi dels Cortals de l'Ingla, cap a la Mata Negra, el refugi del Serrat de les Esposes i acabant a la població de Riu de Cerdanya. La segona excursió és una petita caminada que és pot fer a partir de la meitat de la primera -podem deixar el cotxe pròxim al refugi de Cortals de l'Ingla- la qual ens portarà a Font Freda i al mirador de Cap del Ras per retornar altre cop al refugi on reanudarem el recorregut final en cotxe.

Més informació, a la web de Meteopirineus!

******************************************************************************************

Finalmente, tal y como ya hemos mencionado, podemos realizar una ruta observando con más altitud una de las panorámicas más bonitas del valle de la Cerdanya con sus colores de otoño. Así pues, la salida planteada hoy agrupa dos excursiones. La primera es un recorrido en coche atravesando una parte por una pista forestal que comunica Tallo con Riu de Cerdanya; cruzando el valle del Ingla, pasando por el refugio de los Cortals de l'Ingla, hacia la Mata Negra, el refugio del Serrat de las Esposas y terminando en la población de Riu. La segunda excursión es una pequeña caminata que se puede hacer a partir de la mitad de la primera -podemos dejar el coche cercano al refugio de Cortals del Ingla- la que nos llevará a Fuente Fría y al mirador de Jefe del Ras para devolver de nuevo al refugio donde reanudar el recorrido final en coche.

Más información, en la web de Meteopirineus!