5,3

cerca de Cornudella, Catalunya (España)

Excursió que frega els límits del Parc Natural del Montsant, sense arribar a entrar, i que pel Gr. passa per l'Ermita de Maria Assumpta, per després anar a buscar l'Ermita i Mas de Sant Blai (Bonrepòs) per un tros de l'itinerari del parc marcat com F7 (Mosaic Forestal), i després pel Camí dels Cartoixans arribar a Sant Joan Petit, baixant cap a Cornudella.
Marco dificultat de moderat per la llargària.
Hi ha tres punts a tenir en compte, on marco waypoint "No camí", s'ha de saltar un marge -sense problema- per què el camí vell esta destrossat. On marco "drecera" es pot no fer, tot seguint la pista i on marco "Possible drecera", es l'arribada d'una drecera que pel camí de dalt no hem vist, o sigui només es valid si es fa a l'inrevés.
El track està completament arreglat, nosaltres sempre entrem a xafardejar tots els llocs i això fa que els tracks i les distancies es desvirtuin.
La entrada a l'entorn del Mas i Ermita de Sant Blai està una mica bruta d'esbarzers, però amb compte es pot entrar, a més val molt la pena.