Fecha de subida 9 de mayo de 2018

Fecha de realización mayo 2018

2,6
5,2

cerca de El Pasteral, Catalunya (España)

Ruta fàcil i força planera.

Sortint de la carretera vella, a tocar la presa del Pasteral, passem per la presa de la Burés i arribem a l'aiguabarreig del Ter i el Brugent. A partir d'aquí remuntem el Brugent fins Amer i tornem per la Via Verda (carril bici).

Seguim senyals blaves tota la primera part, fins la Gorga d'en Paulí. Allà ens trobem que el pontet que servia per creuar el riu l'han retirat a la vora del riu (les senyals blaves segueixen per l'altra riba d'on estem) i hem de recular fins el pont anterior (carretera a Santa Brígida).

Seguim un camí fins la carretera d'Olot, la creuem i anem a cercar la Via Verda, que ens portarà de tornada fins on hem deixat el cotxe.

• Foto de Manel_49

Manel_49 25-jun-2018

La ruta de Voramera molt interessant. La teva aportació de la conexió del Voramera a la Via Verda molt bona. Gràcies per compartir. Sortida molt recomanable. Salut i Cames!

• Foto de Xevi Ribas

Xevi Ribas 26-jun-2018

No és 100% meva però, en qualsevol cas, gràcies Manel !!

• Foto de Luis Inclán

Luis Inclán 18-jun-2019

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

El pontet de la gorga d'en Paulí ja està posat de nou. A l'altra riba, el camí comença bé, però després es va tapant i és molt perdedor. Al final, hem anat a parar a un terraplè que ens separava de la carretera, a la vora d'una rodona de la Hipra. El recorregut és molt i molt maco i en gran part ombrívol. Gràcies per la ruta.