• Foto de Doade - Augasmestas

Fecha de subida 20 de septiembre de 2013

Fecha de realización marzo 2013

7,0

cerca de Doade, Galicia (España)

Ruta ben sinalizada e moi recomendable pola Ribeira Sacra. Partimos de Doade e, ao pouco de comezar e tras bordear un pequeno souto centenario, o miradoiro da Pena do Castelo anuncia unha ruta prometedora.
A medio camiño, logo dunha baixada moi encosta cunhas vistas fermosas sobre o Sil, tras atravesarmos soutos e aldeas abandonadas, o miradoiro da Barxa sobre o meandro da Cubela é realmente espectacular. Contemplalo demoradamente xustifica de seu o paseo. Este é un bo sitio para xantar, gozando da vista. Pouco despois, entre os km 15 e 18 temos a única ascensión considerable da ruta, cun desnivel duns catrocentros metros en tres quilómetros. Quen se atope con ganas, pode acurtala subindo polo cortalumes.
Sobre o km 20 atopamos as adegas centenarias de Vilachá, quizais as máis antigas da península Ibérica. Logo na baixada atravesamos mesmo os socalcos, pasando por algún viñedo no que temos que fixarnos ben para continuarmos polo camiño correcto (fixemos a ruta en marzo, pero coas viñas cubertas de folla pode complicarse máis).
O último tramo da ruta discorre paralela ao Sil, até chegarmos á aldea de Parada.
Realizar esta ruta no sentido contrario incrementaría moito a dificultade, con dúas ascensións bastante duras.