Descarga

23 de mayo de 2021

Fecha de realización

marzo 2021
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de els Hostalets de Balenyà, Catalunya (España)

Ruta accessible per transport públic. El principi i el final són respectivament les estacions de Renfe de Balenyà-Els Hostalets i Sant Martí de Centelles (Línia de Rodalies: R3 Barcelona-Vic-Puigcerdà).

La ruta puja des de l'Estació de Balenyà-Els Hostalets fins a arribar al municipi de Seva (direcció nord-oest), segueix cap a Sant Martí del Brull, i en direcció sud-oest baixa per la Riera d'Advencó fins a Aiguafreda per acabar a l'estació de Sant Martí de Centelles.

El recorregut és d’uns 25 km, es visiten 13 fonts naturals i es passa per diverses masies històriques i per l’Església de Sant Martí del Brull.

ASPECTES D’INTERÈS:
Els paisatges amb extensions de camps conreats amb les seves masies, les vistes panoràmiques, la bellesa (arquitectònica) de les fonts i els seus torrents.

DIFICULTAT:
Senderisme per pistes amples, per corriols estrets amb algunes pujades i baixades inclinades que en el cas d'estar humides o mullades, poden relliscar.
IBP= 67.

MATERIAL:
GPS, cantimplora, binocles, llanterna, brúixola, pals, botes o sabatilles esportives amb sola gravada.

AGRAÏMENTS:
Als fontings Elsa T. i Ignasi F. per la seva companyia i la seva col•laboració.