Descarga

Fecha de realización

julio 2021
Comparte

cerca de Arenys de Munt, Catalunya (España)

Comença a Arenys de Munt a la parada de l’autobús Sagalés i acaba a la de la RENFE de Mataró.
D’Arenys de Munt se surt en direcció oest fins als Tres Turons i d’aquí en direcció nord fins a prop del Turó de Cas l’Amar on es baixa fins a la Riera de Sobirans i se segueix en direcció oest fins a la Creu de Rupit.
Llavors seguim el GR83 uns cinc quilòmetres en direcció S-W on el deixem per anar a visitar les fonts de prop de Can Bruguera per després seguir en direcció sud fins a Mataró.
El recorregut és d’uns 22 km i es visiten 9 fonts naturals.
ASPECTES D’INTERÈS:
El bosc d’alzines alterna amb el de pins, les grans vistes panoràmiques i la varietat arquitectònica de les seves fonts.

DIFICULTAT:
Senderisme per pistes amples, per corriols estrets amb algunes pujades i baixades inclinades que en el cas d'estar humides o mullades, poden relliscar.
IBP= 81.

MATERIAL:
GPS, cantimplora, binocles, llanterna, brúixola, pals, botes o sabatilles esportives amb sola gravada.

AGRAÏMENTS:
Al fonting Ignasi F. per la seva companyia i la seva col•laboració.