Descarga

Fecha de realización

agosto 2015

Meteorología

¡Una buena pista para ayudarte a elegir ropa y material!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Meteorología Meteorología
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Vidrà, Catalunya (España)

Curiós forat rodó esculpit al terra. Queda molt amagat, a la carena del davant -cara nord- del castell de Curull. El seu accès és fàcil, tot i un final amb un curt baixant fort i dret.
En aquest cas, el track ha quedat traçat amb el punt de sortida des del biot i el d'arribada al cotxe, que estava aparcat a mitja collada de Bracons, on al mig d'un giravolt molt pronunciat trobem l'indicar de "La Baulella".
El traçat és molt bonic. Ens enfilarem per camí ben fressat -indicadors de marques blaves- fins a dalt el coll de la Coma del Coll. Per arribar al forat, és recomanable seguir el track. A la part final, hem d'estar al cas d'unes marques vermelles als arbres que curiosament ens hi porten.

Per a més informació: http://santuaribellmunt.blogspot.com.es/2015/06/indrets-i-racons-el-biot-de-la-baga-den.html