Fecha de subida 6 de diciembre de 2016

Fecha de realización diciembre 2016

4,7
9,3

cerca de Alfara de Carles, Catalunya (España)

Ruta circular al voltant del Caro.

Pugem pel Coll del Vicari, baixada fins al Coll de Pallers passant per la Moleta Rodona, seguim a la Roca Comptadora, Bassis del Caro i les Moles del Moro i Castellona. Pugem de nou al Coll del Vicari pel pas de l'Escaleta. Un cop allà, opcionalment, podem anar fins a la Barcina. Degut a que estaven fent obres a la carretera que puja fins al Caro, vam haver de començar la ruta des de les cases de baix.

Observacions:
- Entre la Roca Comptadora i el Bassis del Caro inicialment vam seguir un sender que començava a pujar bastant més del que volíem. En aquest punt, en comptes de retrocedir per anar a buscar un altre track que dúiem, vam decidir tirar per un petit rastre de corriol (amb alguna fita esporàdica) fins que vam trobar de nou el sender que hi anava més directe.
- Petita grimpada (uns 5m) per accedir a la Mola del Moro
- La baixada des de la Barcina fins al punt d'inici segueix un corriol (fitat a l'inici quan l'hem d'agafar) molt dret. De baixada mig corrents es fa disfrutar!