• Foto de EL FUMAT I EL PUIG DE LES BUTZES Cala Murta, el Castellet i cala en Gossalba

Fecha de subida 27 de marzo de 2017

Fecha de realización marzo 2017

2,2
4,4

cerca de Formentor, Baleares (España)

(17-03-2017) La península de Formentor, és una zona que ens ofereix un bon grapat de possibles itineraris. Penya-segats verticals, valls plens de vegetació, rodejada pel mar amb cales d’aigües transparents, la converteixen en un lloc de gran bellesa, amb vistes espectaculars.
Per més informació: http://excursionspermallorca.blogspot.com.es/2017/03/el-fumat-i-el-puig-de-les-butzes-cala.html
O pitjant: Ver más

• pequeñin 12-ago-2017

A veure Sr. Llorenç. Cal resenyar la ruta correctament. Sortint de cala murtra cal grimpar pel penya segat en pasos de III grau en ocasions, doncs la canal esmentada no es evident i el terreny que ens envolta es molt exposat. Caiguda de pedres, terra amb pinassa relliscosa i preses inestables a banda de la visió aèria del panorama que ens envolta fa que el que faci la ruta hagi de tenir nocions d'escalada. Afortunadament tant la meva dona com jo sóm escaladors i no he tingut problema. Però no es una ruta apta per la majoria de persones. No es pot fer amb bambes de runnig.
    la baixada a cala gossalba no té tant perill però necesita de la habilitat necessaria per no caure rodolant cap avall.
    a banda d'això la ruta molt maca.

• Foto de Llorenç Soler Sastre

Llorenç Soler Sastre 13-oct-2017

Hola Sr “Pequeñin”, agraït pel paràgraf final en que valora la ruta com a “molt maca”, i com no pot ser d’altre forma també les indicacions que em fa de resenyarla correctament.
    Qualsevol persona, i més vostès que son escaladors, ha de valorar les dificultats de la ruta abans de fer-la, i el coneixements que en té del lloc per on s’ha de caminar, ja que el nivell de dificultat sempre serà molt subjectiu. Els nostres tracks a wikiloc i el nostre blog a “Blogger”, no pretenen ser una guia d’excursionisme i molt manco que s’hagi de seguir al peu de la lletra, simplement és el recorregut que hem fet noltros. La Serra de Tramuntana, com vostès ja saben, a pesar de la seva poca altaria en molts d’indrets, no son unes muntanyes fàcils en el seu conjunt.
    I com a final, adreçar-lo als poemes d’en Costa i Llobera, quan descriu aquestes, les seves muntanyes: “les roques mig trabucades, sobre l’abisme del mar…”.

• pequeñin 09-abr-2019

Com vols que valori la dificultat si no la he fet. Es suposa que això m'ho has de dir tu a la teva ressenya. Mirat les ressenyes d'altres persones que posen tracks al wikiloc de rutes que potencialment poden resultar perilloses.

• Foto de Llorenç Soler Sastre

Llorenç Soler Sastre 09-abr-2019

Salut Sr Pequeñin... per poder seguir fent camí...