Dificultad técnica   Moderado

Fecha de realización diciembre 2012

1,4
2,7

cerca de Arnes, Catalunya (España)

Excursió als ports d'arnes que ens portarà per una cresta amb espectaculars vistes sobre els estrets. Ens envoltarem de voltors i de cabres salvatges així com d'un magnífic paisatge.

Per arribar a la cresta es puja per una canal equipada amb graons i, tot i que sense assegurar també es pot fer, hi ha passamans per si algú s'hi vol anclar amb dissipador.

Un cop dalt a la cresta, el camí es confon i, tot i que no hi ha massa problema per avançar, hem d'anar tantejant per trobar els millors passos.

per arribar al coll del xató cal que estem una mica atents ja que el camí esta una mica amagat (ho marco amb un WP)

a partir d'aquí el camí es molt fàcil i de seguida arribem al cotxe.

la ruta no és molt llarga però, entre el paisatge, els animals que vas veient, les fotos i el camí que t'obliga a dubtar en més d'un moment quina es la millor opció, s'acaba allargant una mica.
creuem el riu amb l'ajut de les pedres
ens desviem a l'esquerra per un camí una mica amagat
agafem la pista a l'esquerra
seguim per un camí a mà esquerra que ressegueix pel barranc
continuem recte
  • Foto de canal de pujada
canal equipada amb graons i pasamans

• daiana 02-abr-2013

necesito saber si la persona de la fotografia es quien estoy buscando hace tanto tiempo... se parece mucho y sinceramente necesito saberlo, el hace estas cosas y vive en España Catalunya... x favor!!!!!! https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/els-estrets-i-les-moles-del-don-3686454/photo-1690888

• Foto de Talos

Talos 02-abr-2013

hola Daiana, de echo, en catalunya hay miles de personas que hacen esas cosas, así que dudo mucho que ese sea quien estés buscando... aún así, dime quien crees que es, y si realmente es el, y el individuo implicado esta de acuerdo, ya te lo haré saber... https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/els-estrets-i-les-moles-del-don-3686454/photo-1690888