1,6
3,2

cerca de Horta-Guinardó, Catalunya (España)

Bonita excursión semiurbana por les Tres Turons que dominan Barcelona entre el Puerto y el Tibidabo, salimos del metro de Guinardó, para atravesar el Parque de la Fuente del Cuento, para ascender al Turó de la Rovira, donde hay los restos de una bateria antiaerea de la Guerra Civil, desde allí seguimos hacia el Turo del Carmel y continuar hacia el Parque de la Creueta del Coll, para ascender al Turo de la Creu.

Enormes vistas de Barcelona por uno de los lugares mas bellos y desconocidos de la ciudad, volviendo desde el Metro de Penitents
12-AGO-13 10:49:43AM

1 comentario

• Foto de Magí Alsina

Magí Alsina 02-jun-2018

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Gràcies per compartir Bouvier.
    Jo l'he fet al revés. Sortint de Penitents i baixant cap el Guinardó. He optat per acaba d'excursió a la parada d'autobus de la plaça del nen de la Rutlla.
    Ben documentada i magnífiques vistes sobre la ciutat.
    No coneixia el Turó de La Peira ni la creueta del Coll.
    Tot plegat paga la pena perquè és una excursió molt propera pels que vivim e Barcelona i també una passejada accessible amb transports públics.
    És pot fer en un matí i és apta per a tots els públics.