Descarga

Fecha de realización

mayo 2013

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Sant Martí de Tous, Catalunya (España)

Excursió feta al maig de 2013 amb les meves filles (7 i 11 anys).

L'engorjat de la Fou a Sant Martí de Tous és una bonica excursió per fer en família. Un itinerari de gairebé 10Km que us portarà per uns dels racons més humits i boscosos de la comarca de l'Anoia. Un recorregut poc transitat però amb molts atractius.

L'inici i final és a Sant Martí de Tous i està feta en sentit horari i està senyalitzat amb marques verdes.

A prop del parc infantil hi ha la senyalització que va cap a la hípica. Seguir-lo fins el cartell que indica La Fou. Continuar fins un pont, a mà dreta surt el camí direcció al salt. Cal seguir recta, seguint el camí a prop dels camps fins arribar al Santuari de Sentfores (Segle XIV). Hi ha una petita zona de pícnic.

Seguim el camí en direcció Can Peretó i Can Vidal.

El següent objectiu és la Font de la Fou. Trobareu un desviament, hi ha un cartell, que va a la font de la Fou, amb els seu singular cap d'animal. ALERTA, que si hi ha molta vegetació, ens podem passar el trencall.

Es continua fent la ruta circular seguint la riera enmig d'una gran vegetació. Depenent de les condicions de la pista us podreu trobar trams ben enfangat o negats d'aigua.

Seguir pel camí fins veure els cartells de la cova del diable, una balma a la roca. El sender continua baixant fins arribar a l'engorjat i el salt d'aigua. Si hi aneu després de les pluges podreu gaudir de l'espectacle d'aigua.

Desfent el camí per arribar fins el trencall que ens ha portat al salt de la Fou, Més endavant trobarem un mirador amb vistes.

Ja només ens queda seguir la pista fins el punt d'inici.

Si ens sobra temps, podem visitar el poble i els seus carrerons.