4,0
8,1

cerca de Fornalutx, Baleares (España)

(18-11-2016) Qualsevol recorregut al voltants del Castellot des Rafal i la serra Mitjana, acaba per convertir-se en una prova d’orientació i resistència. El territori no dona treva, forts desnivells, roques punxegudes, torrents engorjats, malgrat això per tot arreu hi ha restes de l’activitat humana, sitges, porxos, camins, fins i tot una cisterna.
Més informació a: http://excursionspermallorca.blogspot.com.es/2016/11/es-cisterno-i-pas-den-cavaller-per-la.html
O pitjant; Veure més

• Foto de ferretonet

ferretonet 16-abr-2018

Hola Llorenç
    En primer lloc vull donar-te les gràcies per les bones rutes que ens proporcioneu.
    Sobre aquesta guapa ruta, diumenge passat vam realitzar la volta al Castellot des Rafal a la recerca del Cisternó, el qual ens va ser impossible trobar després de donar moltes voltes un cop creuada la paret del coll.
    T'agrairia que em donessis alguna referència ja que un altre dia repetiré aquesta ruta.
    Una abraçada i salut
    Loli i Joan

• Foto de Llorenç Soler Sastre

Llorenç Soler Sastre 17-abr-2018

Hola Ferretonet
    Gràcies pels amables comentaris sobre les nostres rutes.
    He vist el teu track, i diria que estaveu molt a prop del Cisternó. Un cop has traspassat la paret, i el territori es replana, cal seguir en la mateixa direcció. Després comença a baixar, hi ha sitges, fins arribar altre cop a una zona planera, a on hi ha el cisternó. Si hem fas seguir el teu correu, t’ampliaré la informació. També pots visitar el nostre blog: excursionspermallorca.blogspot.com.